Pengumuman Penting

11:09 pm 2 Comments

Assalamualaikum.

Pesanan penting dari saya. Esok, 15 April 2011 insya Allah akan diadakan sesi servis laptop dan kelas literasi komputer, merangkumi tips untuk assignment, penjagaan laptop dan penambahbaikan. Ini adalah kali terakhir saya akan mengadakan kelas sedemikian, memandangkan sebelum ini telah diadakan, dan hanya dihadiri oleh warga kelas K18. Sebarang servis laptop, dan khidmat pertanyaan berkaitan hal yang akan saya kongsikan selepas esok TIDAK AKAN saya layan lagi, memandangkan anda dari kelas K19. Kepada yang hendak format laptop, sila backup siap-siap. Saya berkongsi, terpulang pada anda untuk mendapatkannya. Memandangkan ada yang menghantar laptop dan sesuka hati menetapkan dateline, membuat sesuatu tanpa bertanya dan bila rosak baru nak bising-bising kepada saya serta sebagainya, hal tersebut sangat-sangat mendatangkan kesukaran kepada saya. Harap maklum. Terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

kalau laptop rosak lepas drpd tarikh tu, mmg xleh hantaq dah la??

musafirdunia said...

boleh, just untuk rosak yg disebabkan prkara yg telah diajarkan pd hari itu, yg 2h xboleh